skip to Main Content

Steun de amusementsindustrie én bekijk een voorstelling

Geniet Van Cultuur En Steun Partijen Die Door Corona Zijn Getroffen.

Mis jij het theater ook zo? Vanaf 19 februari is de Social Impact Theatertour begonnen! Door het kopen van een kaartje voor de voorstellingen van deze tour, steun je de horeca én het theater.

HAARLEM – De theater- en horecabranche heeft door corona harde klappen opgelopen. Om deze sectoren te steunen, is Tell to Inspire gestart. Deze theatertour heeft als missie mensen te inspireren en te stimuleren om elkaar te helpen. De eerste zes theatervoorstellingen worden in de Philharmonie opgevoerd. Deze hebben plaats op vrijdag 19 februari, woensdag 24 maart, dinsdag 13 april, maandag 17 mei, donderdag 24 juni en dinsdag 13 juli. Uiteraard zijn de theatervoorstellingen vanwege de coronabeperkingen nog niet in de theaters te bekijken. Er wordt een stream opgezet opdat belangstellenden de voorstellingen kunnen bekijken. Hiervoor moet wel een ticket worden gekocht, meer daarover op telltoinspire.com.

Speciale lunch

De Social Impact Theatertour moet ook een ‘Social Impact’ hebben. Dertig procent van het inkomsten gaat naar de productie, het resterende bedrag naar gedupeerden van corona, zoals artiesten, operationele partners en de theater- en horecabranche. Met het geld verzorgt de horecabranche een heerlijke lunch voor ouderen in een vooraf gekozen zorginstelling. In Haarlem zijn Reinalda, Sint Jacob, Zorgbalans, Kennemerhart, Pro-Senectute en Haarlems Effect begunstigd.

(Foto: flickr / maja petric)
Back To Top
Zoeken