skip to Main Content

Steun de horeca met WeAr Tilburg!

Steun De Horeca In Deze Moeilijke Tijd.

Voor wie de horeca een hart onder de riem wil steken, is er nu merchandise van jouw favoriete zaak te koop. Alle partijen werken eraan mee. Wordt het een hoodie, T-shirt of een totebag?

UTRECHT – Door corona vallen er harde klappen in de horeca. Daarom werken Tilburg.com, Ondernemersfonds Tilburg, Ollie’s en Citymarketing Tilburg nu samen om de lokale horeca te ondersteunen. Uit deze samenwerking is een heuse kledinglijn ontstaan. En niet zomaar één. Op de kleding zijn de gevels en namen van horecazaken uit de stad geplaatst. Dit alles onder de noemer WeAr Tilburg. Ben Smit, Travel & Trade Marketeer bij Citymarketing Tilburg liet weten: ,,Martijn van Son van Café Bakker tipte ons over een soortgelijke Bredase steunactie voor de lokale horeca. Het idee hebben wij dezelfde dag nog met verschillende Tilburgse partijen besproken en vertaald naar dit typisch Tilburgse stadsinitiatief.”

Duurzame producten

Er is bij het maken van de T-Shirts, hoodies en totebags gekozen voor duurzame materialen. De prijzen variëren van €9,95 tot en met €45. Alle partijen werken belangeloos mee. Alleen de inkoopkosten worden verrekend. De winst gaat naar de horecagelegenheid die is afgedrukt op het artikel. Dat betekent dat per verkocht product tussen de €5 en €20 naar de onderneming gaat. De illustraties van de horecagelegenheden zijn gemaakt door Koen de Vreeze. Mensen die meer willen weten óf een product willen kopen kunnen kijken op weartilburg.nl.

(Foto: City Nieuws)
Back To Top
Zoeken