skip to Main Content

Den Haag staat (weer) aan!

Ook Di-rect Laat Weten Dat Den Haag Weer ‘aan’ Staat.

Met de campagne ‘Den Haag staat aan’ zet de stad de spotlights op de rijkdom en veelzijdigheid van het Haagse culturele aanbod.

DEN HAAG – Rock of klassiek, hiphop of moderne dans, toneel of cabaret, Hollandse meesters of streetart: in Den Haag is het allemaal te vinden. Na een moeilijke tijd staat de culturele sector weer te trappelen en het publiek kan niet wachten om zich weer te laten verrassen. De campagne ‘Den Haag staat aan’ laat op aansprekende, kleurrijke wijze zien wat de stad op het gebied van cultuur allemaal in huis heeft. Dat kunnen dans- of toneelvoorstellingen op topniveau zijn of van jong talent. Cultuurliefhebbers dompelen zich onder in het nachtleven of bezoeken een literair festival. Ze zingen mee met bekende bands of laten zich meevoeren op de klanken van klassieke muziek.

Sensationeel

Wethouder Robert van Asten kijkt vol verwachting uit naar het nieuwe culturele seizoen dat deze maand gestart is. ,,Het belooft sensationeel te worden. Ik realiseer me heel goed dat er nog een hele weg te gaan is voordat de sector, het nachtleven en de evenementen weer op het niveau opereren van voor de crisis. Met deze cultuurcampagne laten we bewoners en bezoekers weten dat Den Haag weer aan gaat en aan staat met een heel breed en divers aanbod. Kortom, ga genieten van een stad vol cultuur!”

Social media

De boodschap ‘Den Haag staat aan’ is op diverse plekken in de stad duidelijk zichtbaar op banieren. Bekende gezichten als Di-rect, nachtburgemeester Pat Smith en steractrice Romana Vrede laten weten dat Den Haag weer aan staat en zijn zichtbaar op deze uitingen. Daarnaast worden ook verschillende social mediakanalen ingezet, evenals digitale schermen in de stad. De campagne zal later regionaal en landelijk een vervolg krijgen.

(Foto: Di-rect / GorissM)

Lees ook…

Den Haag tegen laaggeletterdheid

Back To Top
Zoeken