skip to Main Content

Deloitte wil vernieuwen in oude garage

Consultancybureau Deloitte is verhuisd naar The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroëngarage bij het Olympisch Stadion. Een nieuw jasje en een nieuwe aanpak!

ZUID – De voormalige Citroëngarage bij het Olympisch Stadion moet een fysieke plek worden waar klanten met ‘co-creatie’ worden geholpen bij het tastbaar maken van hun ambities. Deloitte richt zich met The Garage op de combinatie strategie, creatie en technologie. ,,The Garage is een energieke en creatieve omgeving waar we met onze samenwerkingspartners, weg van conventionele kantoren en remmende factoren, onze klanten nog beter en op grote schaal kunnen helpen in hun digitale transformatie”, zegt Stephen Ward, Managing Partner Deloitte Digital. Multidisciplinaire teams werken in The Garage aan digitale transformatie. Designers en technologie-experts slaan de handen ineen en zo ook experts op gebieden als organisatiedesign en digital supply-chain. In sessies worden vernieuwende proposities, bedrijven-, klant- en werknemerservaringen, tastbare prototypes en concrete transformatieplannen ontwikkeld. In het pand zijn de nieuwste technologieën aanwezig, zodat in een periode van twee tot tien weken innovaties gemaakt kunnen worden.

‘Boardroomproof’

Het idee is dat in The Garage de nieuwste en huidige diensten van Deloitte samenkomen waardoor de klant in korte tijd met een totaaloplossing de deur uit gaat. ,,We stoppen niet na het idee. Onze klanten gaan naar huis met producten die ‘boardroomproof’ zijn en gelijk geïmplementeerd kunnen worden”, zegt Abby Godee, Partner Customer Strategy & Applied Design van Deloitte.

Back To Top
Zoeken